گردشگری ایران

مصاحبه با محمد صادق سبط الشیخ انصاری (فعال در حوزه ی گردشگری)

Mohammad sadegh ansari(www.gardeshgariiran.ir)

 

 

 

بسم الله…

لطفا خودتان را به طور مختصر معرفی بفرمایید:

اینجانب محمد صادق سبط الشیخ انصاری متولد 1360 در تهران-قلهک و هم اکنون ساکن کرج.من از کودکی به سفر علاقه داشتم و به واسطه همین موضوع در رشته زمین شناسی که مرتبط با طبیعت هستش به تحصیل پرداختم و هم اکنون هم دانشجوی دکترا زمین شناسی هستم.

لطفا رزومه و فعالیت ها و افتخاراتی را که در زمینه ی گردشگری کسب کردید را برای خوانندگان عزیز ما بفرمایید:

در زمینه ژئوتوریسم(زمین گردشگری) به صورت علمی و عملی فعالیت میکنم و به عنوان اولین مجری تورهای تخصصی ژئوتوریسم ویژه عموم مردم در ایران میباشم. ارائه  و داوری مقالات را در همایشها بالاخص در زمینه ژئوتوریسم و به طور کل گردشگری و توسعه پایدار انجام میدم. نویسنده افتخاری سایت انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه شهید بهشتی، مدیر بخش ژئوتوریسم گروه گردشگری آنوبانینی و عضویت در انجمنهای مختلف.به واسطه علاقه به تاریخ، برنامه های شهرگردی و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی رو به صورت تلفیقی و یا جداگانه با ژئوتوریسم هم برگزار میکنم. منطقه شهربابک را به عنوان ژئوپارک معرفی کرده ام که در این مورد مبادرت به ارائه مقاله و سخنرانی نموده ام. همچنین جدول مربوط به تقسیم بندی ژئوسایتها را بر اساس نوع پدیده و بررسی جامعه آماری زمین گردشگران را ارائه نموده ام.

هدف شما و راز موفقیت شما چیست:

هدف من آشنایی انسانها با موهبتهای الهی به طور کلی و به طور جزئی درک و شناخت پدیده های زمین شناسی و ژئوتوریسم ایران و جهان در ابتدا به ایرانیان و در نهایت به جهانیان به صورت علمی و عملی و  راز موفقیت مطالعه و توجه به جزئیات در پیرامون هستش.

 و اما سخن آخر شما به خوانندگان عزیز:

از همکاری با علاقه مندان ژئوتوریسم در زمینه های آموزشی، علمی و پژوهشی، برگزاری برنامه و …. استقبال میکنم.

رزومه ی کامل اجرائي، آموزشي، پژوهشي آقای محمد صادق سبط الشیخ انصاری را از آیکون زیر دانلود نمایید:

100949339398

 

 

آدرس وب آقای محمد صادق سبط الشیخ انصاری:

 

www.khim.persianblog.ir


آدرس پست الکترونیکی آقای محمد صادق سبط الشیخ انصاری:

 

msadegh.sansari@yahoo.com

از آقای محمد صادق سبط الشیخ انصاری بابت وقت و زمانی را که در اختیار ما بابت این مصاحبه و اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتند نهایت قدردانی را داریم و از خداوند ممنان برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی را میداریم.

تهیه و تنظیم این مصاحبه توسط سایت جامع گردشگری ایران (www.gardeshgariiran.ir)  می باشد.

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “مصاحبه با محمد صادق سبط الشیخ انصاری (فعال در حوزه ی گردشگری)”

  1. نسیم نیم‌رخ
    نسیم

    من با دکتر انصاری از طریق آنوبانینی چند تا سفر در گرمسار، هراز، میقان، رود افشان، باداب سورت و … رفتم. ایشون خیلی خوش اخلاق و مسلط هستن. اطلاعاتی که میدن برای ما مسافرا تازگی داره و به صورت عملی هم نحوه پدیده ها رو توضیح میدن. واقعا پیشنهاد میکنم دوستان برن سفرهای ایشون رو.خیلی خوشحالم که تو تعطیلات عید فطر هم با ایشون میخوام برم سفر در تخت سلیمان و البته سفر ژئوتوریسمی که مطمئنا خاص هستش. دکتر جان ازت ممنونم.

    1. مرادی نیم‌رخ
      مرادی

      باسلام.بسیار سپاسگزارم از حضور گرم شما…
      بله برای همین ما این بزرگوار را معرفی کردیم تا دیگران امثالی مثل آقای سبط الشیخ انصاری را بشناسند و قدردان این بزرگواران در زمینه ی گردشگری باشند و برای این بزرگوار ما آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را داریم…
      موفق باشید…

  2. امیر نیم‌رخ
    امیر

    به به دکتر ارنستو عزیز، ارادت دارم قربان. بهترین تورهایی که رفتم با آقای انصاری بوده چون بعد از برگشتن به اطلاعاتم کلی اضافه شده.
    آقای مرادی دست شما درد نکنه که با دکتر انصاری ژئوتوریسم و محمد گائینی سایکلتوریسم مصاحبه کردید. شهرام شهریار تهرانگرد و علیرضا عالم نژاد تهرانگرد رو هم از قلم نندازید.

    1. فلاح نیم‌رخ
      فلاح

      با سلام و عرض ادب
      از شما دوست عزیز بابت حضور گرمتون بسیار سپاسگزارم…
      بله آقای انصاری بی شک آدم بسیار باسوادی هستند که علم و عمل را باهم دارند…
      برای ما نیز افتخاری است که تونستیم تا الان فعالین شریف و بزرگواری مثل آقای انصاری ،آقای گائینی،آقای نجفی،آقای آقا گلی،آقای الطافی را به دوستان عزیز خودمون در محیط مجازی بشناسونیم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و در ادامه بگم ما قبلا به آقای شهریار پیشنهاد را دادیم متاسفانه از طرف ایشون جوابی دریافت نکردیم و در مورد آقای عالم نژاد هم به عرض شما برسانم که به زودی مصاحبه ایشون هم قرار خواهیم داد و ایشون پذیرفتن که با سایت ما مصاحبه داشته باشند…
      (من و دوستم خانم هستیم نه آقا…)
      موفق و پیروز باشید…

  3. حیدر آقاگلی نیم‌رخ

    با سلام . گزارش جالبی بود . امیدوارم آشنایی بیشتری با ایشون در حوزه گردشگری پیدا کنم . از شما هم بابت تهیه این گزارش جالب سپاسگزارم .

    1. زهرا مرادی نیم‌رخ
      زهرا مرادی

      باسلام.بسیار سپاسگزارم از حضور گرم و همیشگی شما…
      ممنونم از لطف شما…
      انشالا…
      موفق باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *