گردشگری ایران

گرفتن هتل با بهترین قیمت

گرفتن هتل با بهترین قیمت

 

معمولا برخی تکنیک ها را برای گرفتن هتل با نرخ مناسب دنبال می کنید؛در برخی موارد به میزان راهی که پیموده اید بستگی دارد اما بعضی از هتل ها انعطاف پذیری بیشتری دارند.در اینجا برخی تکنیک ها برای پیدا کردن محل اقامت با قیمت مناسب تر در اختیارتان قرار می گیرد:

1. درخواست برای نرخ پایین تر

به نظر ساده می رسد وساید حتی حکم به این شده اما اغلب مسحور کننده است. ابتدا بپرسید که در حال حاضر هتل دارای پکیج و یا امتیاز خاصی است؟ سپس ببینید کدام یک برای شما بهتر و به ایده ی شما نزدیک تر است. هتل ها گاهی اوقات برای مسافرانی که نسبت به نرخ حال اعتراض دارند؛ نرخی با عنوان نرخ مجدد در نظر گرفته است.

2. گشتی در فروشگاه های آنلاین

برای انجام آخرین اخبار هتل؛ حتما تخفیفات هتل ها را به صورت روزانه چک کنید. علاوه بر این؛ وب سایت هتل های زنجیره ای مورد علاقه تان را چک کنید، در اغلب موارد این هتل ها تخفیفاتی را برای رزروهایی که از طریق وب صورت می گیرد؛ در نظر می گیرند.

توجه داشته باشید؛ با این حال؛ این سایت ها ابتدا مبلغی به عنوان رزرو و شارژ از شما دریافت می کنند؛ پس بهترین استراتژی این است که با هتل های دیگر تماس بگیرید و نرخ ها بپرسید و با یکدیگر مطابقت دهید.

3. رزرو با توجه به قیمت نه دارائی ها

اگر به خاص بودن هتل از قیمت آن کمتر اهمیت بدهید؛ شاید بتوانید در سایت ها مخصوص هتل مورد نظرتان را بیابید. در این سایت ها اطلاعاتی در مورد کیفیت هتل (3 ستاره؛4 ستاره) بدست آورید و مقدار قابل توجهی در پولتان صرفه جویی کنید.

4. با هتل به طور مستقیم تماس برقرار کنید

چندین بار اتفاق افتاده که رزرو از طریق سیستم به مرکز فرستاده نشده است. بسیاری از عوامل آژانس ها نسبت به امکانات اتاق ها اطلاعاتی ندارند. در نتیجه عوامل خود هتل بیشتر نسبت به این اطلاعات آگاه هستند و در برابر نرخ هتل انعطاف پذیری بیشتری دارند. پس بعد از رزرو به طور مستقیم با هتل تماس داشته باشید.

5.انعطاف پذیری با تاریخ

نرخ هتل ها بسته به زمانی در سال و یا زمانی در هفته می تواند متغییر باشد.اگر کار و یا زمان خاصی مد نظرتان نیست در اواسط هفته به جای آخر هفته که امکان دارد نرخ هتل پایین تر باشد به مسافرت بروید.همچنین زمانی که اوج مسافرت به مقصدهایی خاص است؛ نرخ هتل ها بالاتر می باشد. شما اگر محدودیت در انتخاب تاریخ ندارید می توانید در فواصل دیگر به سفر بروید.

6.بهره مندی از مزایای خاص لحظات آخر

اگر برنامه ی سفرتان دارای انعطاف پذیری است؛ شما می توانید در لحطات آخر هتل با نرخ مناسبی رزرو کنید. مدیران هتل اغلب مایل به کاهش نرخ خود برای پر کردن اتاق های خالی باقی مانده در این لحظات هستند.

7. ملاحظه کردن پکیج ها

اگر شما به دنبال بلیط هواپیما و رزرو هتل؛ هر دو هستید؛ آژانس ها رابررسی کنید تا شاید چنین پکیجی با قیمت مناسب بیابید.ممکن است گزینه های انتخاب برای هتل مانند زمانی که به طور جداگانه هتل رزرو می کنید وجود نداشته باشد اما تخفیفی که در این انتخاب وجود دارد می تواند مزایای نداشته ی هتل را بپوشاند.

8. ملاحظه کردن فروش های خصوصی

اگر در بعضی سایت های خصوصی که فعالیتشان در این رابطه است؛عضویت دارید می توانید ارائه اقامت های منحصر به فرد در هتل ها و استراحتگاه ها را ببینید.این سایت ها در زمینه ی تخفیف هم می توانند به شما کمک کنند.

9. هتل های دیگر به جزء هتل های بزرگ را بررسی کنید

اگر نرخ هتل های زنجیره ای بالا است؛دیگر هتل ها را بررسی کنید.این نوع هتل ها شامل: تخت خواب و صبحانه؛ اجاره برای تعطیلات؛ خوابگاه؛ هتل های کوچک و مستقل می باشند که به هتل های پنهان هم معروف هستند.

10. هزینه ی کامل را بدانید

ممکن است با دیدن نرخ پایه فکر کنید بهترین مورد را یافته اید اما موارد دیگر مانند: مالیات، هزینه رفت و آمد مکرر، هزینه پارکینگ، اضافه بهایی انرژی و …را که ممکن است بر روی نرخ هتل کشیده شود را نیز بپرسید.ممکن است هتل ارزانی با کشیدن این هزینه بر روی نرخ اصلی از هتل گران هم پر هزینه تر در بیاید.برای اطلاعات بیشتر به هزینه های مخفی هتل نگاه کنید.

11. استفاده از کوپن ها تخفیف

برخی از هتل ها کوپن هایی را برای تخفیف عرضه می کنند.اگر می خواهید رزرو ارزانی داشته باشید به دنبال این کوپن ها باشید تا از مزایای آن استفاده کنید.معمولا این کوپنها در سایت های مربوط به هتل های زنجیره ای ارائه می شود.

12. پیگیری

هنگامی که هتل را رزرو می کنید ،فکر نکنید تمام کارها تمام شده،بلکه مداوم تماس بگیرید یا تغییرات را در سایت دنبال کنید؛زیرا ممکن است اتفاقاتی نظیر کنسل شدن رزرو و یا پایین آمدن نرخ در این مدت اتفاق بیوفتد.

13. استفاده از امتیازات

اگر هتلی با نرخ پایین پیدا نکردید؛از تمامی امتیازات و امکاناتی که هتل تان دارد استفاده کنید.

14. وسایلتان را در ماشین بگذارید

ابتدا که وارد هتل می شوید و مطمئنا از راه خسته ؛وسایل را داخل ماشین بگذارید تا زمان بهتری که کاملا در اتاق اقامت پیدا کردید آنها را بیاورید.زیرا در این زمان شما خسته اید و اگر از خدمه ی هتل کمک بخواهید باید انعام قابل ملاحظه ای پرداخت کنید.

یک بودجه شخصی برای هتل و سایر هزینه های سفر کنار بگذارید.

ترجمه : سحر مردانه

منبع:

www.kooleposhty.com

www.independenttraveler.com

گرفتن هتل با بهترین قیمت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *