گردشگری ایران

آکواریوم جزیره کیش

آکواریوم جزیره کیش

کیش247

خلیج فارس از نظر تنوع و تعداد موجودات آبزی، یکی از مهم‌ترین پهنه‌های آبی در جهان محسوب می‌شود از این رو گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، می‌توانند با غواصی در داخل آب‌های شفاف و زلال نقاط مختلف جزیره، انواع ماهی‌ها و آبزیان دیگر را مشاهده کنند.

کیش12324

اما افرادی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی‌های رنگارنگ زیبا و بعضاً عجیب را در محیط طبیعی ندارند، می‌توانند به ساختمان کانون هنر کیش واقع در خیابان فردوسی این جزیره و در مجاورت بوستان آهوان مراجعه نمایند.

کیش123

در این مرکز، آکواریومی با حجم 20 هزار لیتر وجود دارد که در آن نزدیک به 70 نوع ماهی‌ تزئینی شامل ماهی‌های زیبا و شگفت‌انگیز آب‌های شور و شیرین نگهداری می‌شوند.

کیش23

علاوه بر این، در بخش دیگری از ساختمان کانون هنر کیش نمایشگاهی برای مشاهده خزندگان راه‌اندازی شده که در آن بیش از 100 گونه خزنده از خانواده مارسانان از جمله مارهای عظیم بوآ، پیتون آفریقا و آمازون، مارپرنده تایلند و همچنین سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا و عنکبوت‌های بزرگ و پرنده‌خوار برزیلی نگهداری می‌شوند و علاقه‌مندان به خزندگان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه، دانستنی‌های مفیدی در خصوص این جانداران به دست آورند.

کی35

لازم به ذکر است که در کانون هنر کیش، امکانات وسیعی برای برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی هنری ندارک دیده شده که در اختیار هنرمندان داخلی قرار می‌گیرد.

کیش 4

کیش3


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “آکواریوم جزیره کیش”

  1. کیان نیم‌رخ

    سلام دوست عزیز آپم بهم سر بزن.
    خیلی زیباست .میشه از این مطلب در بلاگم استفاده کنم؟

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلام و عرض ادب
      مشکلی نیست
      موفق باشید

  2. هواپیمابلیط.Com نیم‌رخ
    هواپیمابلیط.Com

    مرسی

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلام و عرض ادب
      سپاس از حضور گرمتون
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *