گردشگری ایران

دهکده توریستی ملل

دهکده توریستی ملل

   ملل

در روستای بیتم شاندرمن استان گیلان دهکده ای توریستی بنا شده که طبیعت روستایی گیلان را با ویلاهایی لوکس و شیک درهم آمیخته و بدینوسیله پذیرای مسافران است..

ملل46

دهکده ای توریستی با 11 ویلای شیک و با امکانات کامل با نام دهکده توریستی ملل شاندرمن در این روستا بنا شده است. فضا و محیطی روستایی و ارامش بخش در میان دشت های سرسبز شمال همراه با مه زیبای صبحگاهی، نوید بخش اقامتی دل انگیز و بی نظیر خواهد بود.

ملل9

دهکده توریستی ملل شاندرمن یا هتل ملل شاندرمن، در فاصله 40 کیلومتری ماسوله و قلعه رودخان، در فاصله 30 کیلومتری جنگل گیسوم و در فاصله 40 کیلومتری بندر انزلی قرار دارد و از این نظر امکان دسترسی به این جاذبه ها و شهرهای زیبا و توریستی شمال را بسادگی فراهم می کند.

ملل4

هتل ملل شاندرمن دارای 11 باب ویلا با امکانات مدرن و لوکس مانند اتاق نشیمن، شاه نشین کنار شومینه، اتاق خواب، آشپزخانه، بالکن با دید کوه های سرسبز شاندرمن و شالیزارهای روستای بیتم می باشد. همچنین امکاناتی مانند رستوران کلاسیک و سنتی، قلیان سرا، کافی شاپ و سالن بیلیارد و اسنوکر نیز در خدمت مسافران این دهکده توریستی قرار دارد. اقامت در این دهکده اقامت در روستا است با تمام ویژگی های زیبای آن و البته به همراه امکانات لوکس و ویلاهای شیک اختصاصی …


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “دهکده توریستی ملل”

  1. علوی نیم‌رخ
    علوی

    عجب جایی بکری هستش
    متشکرم از اطلاع رسانی شما

    1. زهرا مرادی نیم‌رخ
      زهرا مرادی

      باسلام و عرض ادب…
      بسیار سپاسگزارم از حضور گرم شما…
      ممنونم از حسن توجه شما نسبت به مطالب سایت ما…
      موفق و سلامت باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *