گردشگری ایران

رقابت هتل ها در سرعت اینترنت و خدمات Wi-Fi رایگان

رقابت هتل ها در سرعت اینترنت و خدمات Wi-Fi رایگان

با توجه به سرعت نفوذ فناوری های نو درزندگی روزمره و صنایع مسافرتی، ارایه وای فای رایگان و اینترنت پرسرعت مزیت رقابتی درصنعت هتلداری و گردشگری جهان شده است.
درراستای تلاش های رقابت آمیز جهانی درجلب رضایت مشتریان، یک هتل درابوظبی مدعی شد که سریع‌ترین اینترنت پرسرعت را درتمام هتل‌های جهان ارایه داده است.

هتل برج السراب در ابوظبی ادعا کرده است که سریع‌ترین سرعت اینترنت را درمقایسه با همه هتل‌های جهان به مسافران خود عرضه می‌کند.

مدیران هتل برج السراب در مینا می گویند که اخیرا با ارتقای سیستم خدمات Wi-Fi به 1.2 ( Gbps) گیگابایت درهر دقیقه به مهمانان خود امکان میدهد که از هر هتل دیگری درجهان سریعتر به اینترنت وسایت های آنلاین دسترسی داشته باشند.
رقابت هتل ها در سرعت اینترنت و خدمات1 Wi-Fi رایگان
این هتل به کاربران امکان داده است نرخ سرعت اینترنت این هتل را از طریق سایت hotelwifitest.com ارزیابی کنند که نرخ سرعت اینترنت دردسترس درهتل ها را درسراسرجهان آزمایش و اعلام می‌کند.

طبق مندرجات این وب سایت هیچ هتلی در سطح ملی یا بین المللی از نظر دسترسی به اینترنت پرسرعت به برج السراب نمی‌رسد. پیش از به روزرسانی خدمات اینترنت پرسرعت دراین هتل 270 مگابایت درهردقیقه (Mbps) بود که حتی این سرعت نیز از میانگین جهانی سرعت اینترنت که 100-250 Mbp است، بیشتر محسوب می‌شود.

درحال حاضر بالاترین سرعت اینترنت که هتل السراب در ابوظبی مدعی آن شده 240 -Mbps است درحالی که دردبی این رقم 48 مگابایت در ثانیه ثبت شده است.

رقم ثبت شده دررکوردسرعت اینترنت و خدمات Wi-Fi خبر بسیار مهمی برای گردشگران به ویژه مسافران بخش کسب و کار و تجارت است که امکان بررسی 318 اتاق را دراین هتل لوکس دارند که اخیار افتتاح شده است.

صاحبان و گردانندگان این هتل ارایه این خدمات اینترنتی را مهم‌ترین و ویژگی منحصر بفرد این هتل می‌دانند که اینترنتی با بالاترین سرعت و کاملا رایگان به مهمانان خود می‌دهد.

منبع:
www.kooleposhty.com
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین الملل

رقابت هتل ها در سرعت اینترنت و خدمات Wi-Fi رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *