گردشگری ایران

معرفی کتاب (برند در بازاریابی گردشگری)

برند در بازاریابی گردشگری

 

 

 

 

 

 ازآنجا که در گردشگری جاذبه ها هویت مکانی زمانی دارند و کلیه برنامه های این فعالیت اعم از میهمان و میزبان در راستای شناسایی جاذبه هاصورت می گیرد لذا انتخاب و آفرینش جاذبه های محیطی اغم از بیعی یا انسانی به لحاظ اهمیت در اولویت های تبلیغاتی قرار می گیرد و نو آوری ها در این زمینه از ارزش های فوق العاده ای برخوردار است . بنابراین برند سازی در الاع رسانی و ارتباطات بر حسب موقعیت های مکانی وجوامع و کشورهای مختلف دارای بار ارزشی است …

وزن 230 g
نویسنده وینتر کارولین
مترجم محمود رحمانی – تهمینه دانیالی
ناشر مهکامه
چاپ 1392
دوره چاپ اول
اندازه کتاب وزیری
نوع کاغذ معمولی
تعداد صفحات 128
شابک 9789642827831
قیمت پشت جلد 6000تومان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *