گردشگری ایران

معرفی کتاب (مدیریت استراتژیک سفر و گردشگری)

مدیریت استراتژیک سفر و گردشگری

 

 

 

 

 

این کتاب بر اساس الگئی حامع فرایند مدیریت استراتژیک گردشگری تنظیم شده است . این فرایند شامل سه بخش پیوسته برنامه ریزی اجرا و کنترل استراتژیک می باشد . تمرکز این کتاب بر برنامه ریزی استراتژیک یا تدوین استراتژیهای سفر و گردشگری و اجرا ی استراتژیک سفرو گردشگری می باشد برای مباحث کنترل استراتژیک به کتاب زیر مراجعه نمائید.

وزن 710 g
نویسنده نیگل ایوانز – دیوید کمپبل – جورج استون هاوس
مترجم دکتر سید محمد اعرابی -دکتر فاطمه السادات اعرابی – دکتر فائزه السادات اعرابی
ناشر مهکامه
چاپ 1393
دوره چاپ اول
اندازه کتاب وزیری
نوع کاغذ معمولی
تعداد صفحات 480
شابک 9789642827725
قیمت پشت جلد 21500 تومان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *