گردشگری ایران

من مسلمانم…قبله ام یک گل نیلوفر…(دل نوشته)

حجاب-فرانسه

(نمایش خیابانی بازیگر فرانسوی برای دفاع از «حجاب»/ سونیا مرگازا)

نمی دانم شماهم مثل من علاقه مند به دنبال کردن اخبار هستید یا نه اگر علاقمندید پس می دانید که این روزها در فرانسه چه اتفاقاتی افتاده و همین باعث شد که به این موضوع فکر کنم که خیلی وقته یک سری از رسانه های خارجی، کشور ما را که یه کشور اسلامی است را در میان مردم جهان بد جلوه دهند و حتی گاهی شنیده ایم حجاب کشور ما باعث شده یک سری گردشگران خارجی را از دست بدهیم و حتی گاهی هم خودمان این موضوع را قبول کرده ایم که حجاب در جذب گردشگر مانع به حساب می آید و حتما این را هم می دانید که فرانسه نقطه ی مقابل کشور ما را دارد و کسانی که دارای حجاب هستند قانون ممنوعیت حجاب بر آنها اجرا می شود و به نظر شما آیا این قانون هم برای فرانسه مانع به حساب می آید یا نه؟!!! این قانون ممنوعیت حجاب فرانسه بر می گردد به خیلی قبل تر از این اتفاقات الان فرانسه. الان که همیشه اگر یه اتفاقی بیفتد تقصیر مسلمانان است و روز به روز اذهان عمومی جهان را بیشتر و بیشتر به من مسلمان بد و بدتر می کند.حالا در کنار این آیا من مسلمانی که بخواهم با این اوضاع اخیر فرانسه به آنجا سفر کنم امنیت دارم یا نه؟!!! به نظر من این تروریست جلوه دادن یک مسلمان در کشور فرانسه به همان اندازه ی ممنوعیت از حجاب بد به حساب می آید چرا که اکثر کشورها و حتی بعضی کشورهای اروپایی، اسلام به عنوان دومین دین رسمی کشورشون می دانند و علاوه بر اینکه این پوشش در فرانسه منع شده است بسیاری از گردشگران مسلمان را از دست می دهند و پیامد های دیگری نیز برای رفتن مسلمانان به فرانسه دارد چرا که اذهان عمومی فرانسه را نسبت به مسلمانان بد شکل داده اند و می تواند برای من مسلمان امن نباشد ولی خوشبختانه کشور ما،مردم ما برای همه مذاهب احترام قائل هستند و حتی در کشور ما قانونی است که کسی حق بی احترامی به هیچ نوع مذهبی را ندارد ولی متاسفانه در این کشورها که دم از حقوق بشر می زنند،بی احترامی خیلی علنا شکل می گیرد و همیشه به ما مسلمانان توهین کرده اند چرا که وقتی یه گروهی رو که خودشون شکل می دهند و بعد اسم اسلام را روی آن می گذارند و بعد این گروه که دست ساخته خودشون است میاد کشورشون را ناامن می کند،را تقصیر ما  مسلمانان می گذارند.خیلی مسخره است و اوج بی فرهنگی را نشان می دهد که می آیند و به پیامبر ما توهین می کنند.

و اما امیدوارم روزی مردم جهان بیایند و ببینن چه اشتباهی کرده اند و دیگر به شنیده هاشون اعتنا نکنند و حقایق را دریابند و همچنین از زیبایی های کشور من و فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی اسلامی من بهره ببرند.از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن…

نویسنده:مرضیه فلاح زاده

ته نوشته: این نوشته فقط یه دل نوشته ای از من نوعی هست و درستی یا نادرستی آن به قضاوت و نظر خوانندگان و ما هیچ اجباری برای قبولاندن نوشته هامون به خوانندگانمون نداریم.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

10 پاسخ به “من مسلمانم…قبله ام یک گل نیلوفر…(دل نوشته)”

  1. امیر075 نیم‌رخ
    امیر075

    سلام
    در هر رَخت و مقام باشم یک ایرانی مسلمانم
    دین و ملیتم را به پول و گرین کارت عوض نمی کنم.
    افتخار می کنم که اسم سپاه پاسداران که در کشورم یک نیروی نظامی رسمی است در فهرست گروه های تروریستی امریکا و ناتو قرار دارد.
    افتخار می کنم که مادرم پوشش کامل اسلامی دارد و چشم بیکانگان را از خود دور می کند و من را هم در دامان چادرش بزرگ نموده است.
    افتخار می کنم که پیراهن یقه دیپلمات یا یقه آخوندی ( این نوع یقه کاملن ایرانی است و ریشه در ایران پیش از اسلام نیز دارد درست مانند چادر و عبا ) بر تن کنم.
    افتخار می کنم که انگشتری با نگین قهوه ای و نام عقیق در انگشت دوم دست راستم است.
    افتخار می کنم نماز می خوانم و افتخار می کنم که عشقم علی و برکت زندگی ام مادرم فاطمه ی زهراست.
    خدارو شکر که تو کشوری مسلمون و شیعه به دنیا اومدیم و به داشته هامون می نازیم.
    یه عده فرهنگ غرب رو می گن فرهنگ و فرنگ کامل ایرونی اسلامی رو عقب موندگی و … می خونن اما باید بگیم که به رَخت فارغ التحیلی دانشجویان سرتاسر دنیا نگاه کنید ، عبای سورمه ای و یه کلاه خاص چهارگوش که اون عبا که البته تو فرهنگ اسلامی و عربی هم هست برگرفته از همین فرهنگ به اصطلاح عقب مونده ی ایرانیه.
    ما افتخار می کنیم که فرهنگمون عقب مونده اس اما خوک صفت نیسیتم و ناموسمون فقط برای خودمونه و عمومی نیست.
    می گم زن کالا نیست اما در کار خلاف اینو ثابت کردن و ما می بینیم که بعضی از اندام بعضی بانوان غربی بیمه هست و همه ی اینا انقدر زیادن که هفت من مثنوی هم برای نگارش و نوشتن کم میاد.
    پر چونگی کردم اما از مطلبتون بسیار خوشوقت شدم و کِیفم کوک شد.
    در پناه خدا
    یا علی

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلام و عرض ادب
      بسیار سپاسگزارم از حضور گرمتون و نقطه نظرهایی که عرض کردید و انشالا این غیرت ایرانی و اسلامیتون برای همیشه پایدار باقی بماند و البته تعصب داشتن در هر موضوعی هم باید توش اعتدال رعایت شود…
      موفق باشید…

  2. محمد صادق سبط الشیخ انصاری نیم‌رخ

    سلام خانم فلاح زاده، البته این قضایا همان طور که اشاره کردید سیاسی هستش و البته اجتماعی. گیریم که داعش ساخته دست غربیهاست، یزید و معاویه و حجاج یوسف و انواع و اقسام دیکتاتورهای مسلمان در جدید و قدیم و خوارج رو چگونه میشه توجیه کرد؟ مگه قبلا امثال داعش تو اسلام نبوده؟ بوده ولی پراکنده بودن در همین ایران، مگر تفکر داعشی کم داریم؟
    من از عملکرد غربیها دفاع نمیکنم ولی از عملکرد خودمون هم دفاع نمیکنم. تا ما خوراک به اونا ندیم، جماعت مخالف تو کاری نمیتونن بکنن. ضمنا در فرانسه پوشش اسلامی منع نشده، این گفته اخبار دروغ ایران است بلکه خانمها حق داشتن پوشیه و برقع را ندارن و آن هم به دلایل امنیتی است که البته با آزادی پوشش مغایر است. مسلمانها هم فوج فوج برای بازدید به فرانسه میروند بدون ناامنی.
    مشکل گردشگری ما اسلام نیست وگرنه خیلی از کشورهای اسلامی با گردشگری کسب درآمد میکنن، مشکل ما تبلیغات است، مدیران ما و کارشناسان ما، با علم تبلیغات آشنا نیستند.
    اگر هم به پیامبر توهین میشه مقصر اصلی ما هستیم و صد البته کار اونا خیلی شرم آوره.

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلا و عرض ادب
      سپاس از حضور گرم و همیشگی شما…
      در زمینه سیاسی هر کسی ممکنه یک نقطه نظری داشته باشد که برای ما بسیار قابل احترام است ولی من در بعد گردشگری به شما عرض میکنم جناب آقای انصاری فرضا غلط باشد که گردشگران از حجاب منع شده باشند ولی وقتی به خودشون اجازه می دهند به مقدسات مسلمانان بی احترامی کنند یعنی مسلمانان هیچ حق قانونی در این کشور ندارند پس این کشور برای گردشگران مسلمان ناامن می باشد.بله حق با شماست مشکل کشور ما اسلام و حجاب نیست که متاسفانه عده ای اسلام و حجاب را عامل اصلی می دانند و تبلیغات منفی در مورد کشور ما بسیار زیاد است و ما هم کمی در تغییر اذهان عمومی ضعیف عمل کرده ایم.
      موفق باشید

  3. امیر075 نیم‌رخ
    امیر075

    این رو قبول دارم که ما تو تبلیغات گردشگری ضعیف کار کردیم.
    یه عده فقط پوشش و نوشیدنی های الکلی رو مانع می دونن در حالی که غربی ها با پوشش گردشگری ما مشکل ندارن و البته گردشگرای خارجی هم با ما مشکل ندارن ، مشکل اصلی سیاست کشور های اوناس که توسط فقط هیجده نفر تعیین می شه و اون هیجده نفر هم با تفکرات اسلام علوی _ مهدوی ما مشکل دارن…همشون توسط همون هیجده فرد ناشناس هدایت می شن و دولت ایالات متحده و بریتانیا و فرانسه و … خودشون عروسک خیمه شب بازی همون هیجده نفرن.

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلام و عرض ادب
      سپاس از حضور گرم شما
      بله با شما موافق هستم
      موفق باشید

  4. شفق نیم‌رخ
    شفق

    راستش من فکر می کنم ادیان اومدن تا مردم با هم درست رفتار کنند.حالا اینکه دینی با دین مقایسه شه یا با چهره بدی معرفی شه خودش تناقض بزرگیه.به نظر من دین اون موقع درست در آدم درونی شده که در ارتباط با دیگران وقتی از آدم یاد می شه ،بگن آدم سالم و درستیه…امتحانش پس داده

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلام و عرض ادب
      سپاس از حضور گرم شما
      بله اصل دین و دینداری همین است که انسانها درست رفتار کنند اما متاسفانه اینطور رفتار نمی شود و انگار سیاستمداران بعضی کشورها دست به دست هم دادند که تناقضه انجام شود و از نظر من همه ادیان و مقدسات آنها قابل احترام هستند کسی حق ندارد به مقدسات آنها بی احترام کند کارکاتور بکشد که این کار نشان از اوج بی فرهنگی می باشد.
      موفق باشید

  5. آقاگلی نیم‌رخ
    آقاگلی

    با سلام .
    البته همه ی ما از این موضوع ناراحت و نگران هستیم سیاستی که شاید و بلکه حتما با برنامه ریزی در پی اهدافی به نفع سیاست مداران و اسلام ستیزان است.
    ناگفته نماند که وضعیت حجاب در کشور ما که پرچم اسلامی بودن رو به اهتزاز درآوردیم اصلا تعریفی ندارد . مسلمانان کشورهای اروپایی از مسلمانان برخی از کشورهای اسلامی با حجاب تر هستند . طبیعتا مخالفت با حجاب یک هجوم سیاسی است .

    1. زهرا مرادی نیم‌رخ
      زهرا مرادی

      باسلام.بسیار سپاسگزارم از حضور گرم و همیشگی شما…
      بله با حرفای شما کاملا موافق هستم و اگر از بعد گردشگری هم بخواهیم نگاه کنیم به قول آقا امیر که گفتند:”یه عده فقط پوشش و نوشیدنی های الکلی رو مانع می دونن در حالی که غربی ها با پوشش گردشگری ما مشکل ندارن و البته گردشگرای خارجی هم با ما مشکل ندارن ، مشکل اصلی سیاست کشور های اوناس که با تفکرات اسلام علوی _ مهدوی ما مشکل دارن.”
      به امید اونروزی که گردشگری ایران عزیزمان دچار بازی های سیاسی اونور آبی ها نباشد و همه ی مردم جهان بدون هیچ پیش زمینه ی سیاسی از مواهب الهی و قشنگی های ایران عزیزمان استفاده ببرن و گردشگری ایران عزیزمان از همه لحاظ در کل کشورها و قاره ها جلوه گری نماید…
      موفق باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *