گردشگری ایران

چگونه در هتل مانع بالا رفتن هزینه ها شویم؟

این روزها مردم به دلیل خجالتی بودن یا اعتماد به نفس پایین از پرسیدن برخی سوالها در هتل اجتناب می کنند اما در آخر با هزینه های سرسام آوردی روبرو می شوند.حال باید چکار کرد تا مانع این اتفاق شد؟
جرات پرسیدن داشته باشید
هنگام رزرو هتل و یا چک کردن از مسئولین هتل در رابطه با هزینه ی مباحثی نظیر : تنقلات مینی بار، سرویس اتاق ، فیلم و…سوال بپرسید.معمولا اتاقی که رو به دریا باشد ،بالکن بزرگتری داشته باشد و یا به استخر نزدیکتر باشد، هزینه ی بیشتری را به خود اختصاص می دهد.معمولا هتلدارها در مورد این مسائل به شما پیشنهاداتی می دهند و شما را کاملا راهنمایی می کنند اما در فصل های پرمسافرت ممکن است به دلیل مشغله کاری فرصت چنین کاری نداشته باشند یا فراموش کنند.پس این وظیفه ی شماست که در رابطه با موارد ذکر شده سوالاتی بپرسید.
چگونه در هتل مانع بالا رفتن هزینه ها شویم؟
اجتناب از ساعت های شلوغ
دانستن زمان مناسب برای صحبت خود یک مورد کلیدی است.مشاهده کنید در چه ساعتی رفت و آمدها کمتر است و خود کارمندان نیز کار زیادی ندارند تا به سوالات شما دقیق و با حوصله جواب دهند.معمولا ساعات میانی ظهر لابی ها خلوت تر و مسئولین کار کمتری دارند پس می تواند رمان مناسبی باشد.
چگونه در هتل مانع بالا رفتن هزینه ها شویم؟ 1
مهار قدرت رسانه های اجتماعی
معمولا این روزها تبلیغات زیادی در رابطه با هتل ها در رسانه های اجتماعی مشاهده میکنید.ممکن است نظرات خوب یا بد مردم را نیز در زیر این تبلیغات ببینید.اگر تصمیم به رزرو دارید حتما در رابطه با نظرهای بد سوال بپرسید تا ببینید این مسائل حل شده و آیا هتل تعهدی به شما میدهد.
چگونه در هتل مانع بالا رفتن هزینه ها شویم؟ 2
هزینه ی کمتر
همیشه اینطور نیست که اگر اتاقی را با قیمت پایین تر رزرو می کنید ،حتما بدتر است.ممکن است در دوره ی تخفیفات و یا مناسبت های خاص باشد که اتاق را با هزینه ی کمتر اجاره می دهند.این مهم نیست که اتاق بزرگ یا کوچک ،روبه دریا و یا دارای بالکن بزرگی است یا خیر ،باز هم در رابطه با امکاناتی قرار است در اختیار شما بگذارند و هزینه های آن سوال کنید.
چگونه در هتل مانع بالا رفتن هزینه ها شویم؟ 3
مترجم:سحر مردانه
 
منبع :
www.kooleposhty.com
www.jetsetter.com
 

چگونه در هتل مانع بالا رفتن هزینه ها شویم؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *