گردشگری ایران

چگونه در مسافرت ارتباط را حفظ کنیم؟

چگونه در مسافرت ارتباط را حفظ کنیم؟

 

 

امروزه برقراری تماس و داشتن ارتباط با خانواده و دوستان بسیار کار راحت تری شده است. فن آوری های مدرن و در دسترس بودن دسترسی به اینترنت در واقع این کار را آسان کرده است. اما کنترل کردن زمان تماس ها در مسافرت امری مهم و دشوار است، زیرا دیدن و گشتن در محلی جدید باعث می شود انسان خیلی از مسائل را فراموش کند.

انجام دهید

دانلود برنامه ی اسکایپ

این یک ابزار جادویی است.دانلود آن هزینه ای ندارد و برای برقراری تماس با کسانی که این برنامه را دارند هزینه رایگان و تماس با موبایل،هزینه بسیار پایینی دارد.اگر زمان شما به بودجه تان بستگی دارد و می خواهید در یک زمان با 4نفر صحبت کنید؛می توانید آنها را در یک گروه قرار دهید. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند، یک تبلت و یا لپ تاپ است.اگر شما نمی خواهید برای شارژ اینترنت هزینه زیادی پرداخت کنید،می توانید وای فای برنامه اسکایپ را دانلود کرده و تنها زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید،هزینه ی اینترنت برای شما محاسبه شود.این برنامه ارزان ترین و راحت ترین راه برقراری تماس می باشد  در حالی که شما در خارج از کشور هستید.

ارسال نامه ها، راه قدیمی از مد افتاده

 

چیزی عمیقا شخصی و غریب در فرآیند نوشتن نامه و دریافت آن وجود دارد.گاهی اوقات این نامه ها از یک سنگر با نور شمع نوشته شده و برای پدر بزرگ و مادر بزرگ ها فرستاده شده تا در آن زمان و شرایط نیز رابطه ها حفظ شود. آنها نشانه ای از تلاش و توجه است. نامه، کارت پستال و عکس های چاپ شده مواردی هستند که چندین بار می توان آنها را دید و خواند اما ایمیل و یا پیام های فیس بوک که اغلب در صندوق ورودی هستند؛بعد از مدتی آنها را پاک می کنیم.نوشتن نامه و دریافت آن درست است که راه ارتباط برقرار کردن آنی نیست اما هنوز هم مردم زیادی از آن استفاده می کنند.

ارسال کلیپ های ویدئویی و یا تصاویر

 

ارسال کلیپ های ویدئویی و یا تصاویر با وضوح بالا از طریق سایت های انتقال فایل

اگر قرار است برای مدت زمان طولانی دور باشید وبرای خانوادتان عکس یا فیلم از وقایع هیجان انگیزی که تجربه کرده اید ،بفرستید،می توانید این کار را از طریق سایت هایی که برای این منظور تعبیه شده اند استفاده کنید.حتی شما می توانید با ایجاد یک فایل در فیس بوک و به اشتراک گذاشتن عکسها با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید.

استفاده از کافی نت ها

 

اگر شما لپ تاپ ، تلفن های هوشمند و یا تبلت همراه نداشته باشید، به طور معمول می توانید از کافی نت هایی که در اطراف وجود د ارد استفاده کنید.نرخ هزینه کافی نت ها معمولا استاندارد است و اگر حساب کنید می بینید که هزینه آن حتی به مراتب کمتر از استفاده از تلفن هوشمند شخصیتان به دلیل رومینگ است.

استفاده از برنامه های سفر بر روی تلفن همراه خود

 

گاهی اوقات ایمیل فرستادن،اسکایپ و یا بروز رسانی وبلاگ زمان زیادی می برد مخصوصا اگر در تعطیلات شلوغ باشید .اگر می خواهید سریعا به کسی پیغام بفرستید؛نرم افزار کراس پلت فرم را دانلود کنید.برای مثال برنامه واتس اپ در گوشی های بلک بری،آیفون و اندروید قابل استفاده است.این برنامه امکان ارسال متن وعکس را از هر جای جهان به شما می دهد.

مشخص کردن تاریخ

 

زمانی که شما دور از خانواده زندگی؛ تحصیل یا کار می کنید، ممکن است سر زدن به پیغام هایتان را فراموش کنید یا بر اثر مشغله کاری یا تنبلی چک کردن آنرا به تعویق بیاندازید، بنابراین برای حل این مشکل یک زمان خاص در هفته یا ماه را برای این کار در نظر بگیرید.

تلفن هوشمند

دستگاههایی که سال های سال است درست شده اند و تمام ایده هایی که در بالا گفته شد به راحتی از طریق آن قابل انجام است.فقط مواظب قبض موبایلتان در آخر ماه باشید.

انجام ندهید

 

به فیس بوک اعتماد نکنید

فیس بوک یک راه مطمئن برای برقراری انواع ارتباط نظیر :ارسال پیام؛عکس و یا چت است اما از آن عاقلانه استفاده کنید.

به یاد داشته باشید قبل از استفاده از این رسانه های اجتماعی چندین مقاله در رابطه با آنها مطالعه کنید.

مترجم : سحر مردانه

منبع:

www.kooleposhty.com

www.essentialtravel.co.uk

چگونه در مسافرت ارتباط را حفظ کنیم؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *