گردشگری ایران

چگونه می توان پیاده به مسافرت رفت؟

چگونه می توان پیاده به مسافرت رفت؟

 

 

در پیش گرفتن زندگی قدیمی و هدف قرار دادن جاده ها ضربان قلب را از شدت هیجان بالا می برد اما چگونه می توان استرس پیش آمده از این نوع مسافرت را کنترل کرد.

در این متن افراد تجارب و نکاتی که از این مسافرت آموخته اند را در اختیار گذاشته اند. این راهنمایی ها به شما آرامش می دهد پس آنها را مطالعه کنید.

انجام دهید …

پرسیدن از کارشناسان …

اگر می خواهید بدانید که بهتر است به کجا بروید و یا چقدر هزینه کنید، باید برنامه ریزی داشته باشید تا آماده سازی کنید. برای این منظور می توان از کتاب ها؛ سایت ها و شرکت های متخصص سفر کمک بگیرید.

بسته بندی سبک داشته باشید

این سخت است که انتخاب کنبد چه چیزهایی بردارید و از چه چیزهایی صرف نظر کنید.حمل کیسه های سنگین دردآور خواهد بود.برآورد کنید که تا چه اندازه بار برای یک روز در اطراف شهر می توانید حمل کنید،سپس کوله بار سفرتان راببندید.

تهیه کپی از مدارک

اسکن پاسپورت؛بلیط؛ ویزا؛ مدارک بیمه و … را در ایمیل خود داشته باشید تا در مواقع ضروری سریعا چاپ کنید. یک ایمیل از این موارد برای خانواده تان هم بفرستید که در صورت نیاز برای شما ارسال کنند.

تنظیم بودجه و … پایبند بودن به آن

پیشبرد مخارج در طول سفر با برنامه ریزی قبلی کار مشکلی است که ممکن است با آن مواجه شوید.تنظیم بودجه به صورت روزانه به شما کمک می کند که در طول یک روز به چه چبزهایی نیاز دارید و چقدر می توانید برای آن هزینه صرف کنید.دلیل خرید بعضی چیزها هم ارزان بودن آن است مثلا: خرید بلیط ارزان هواپیما.

تصمیم بگیرید که به سفر انفرادی می روید یا با دوستان

سفر انفرادی به این معنی است که هرآنچه می خواهید در هر زمان می توانید انجام دهید، اما سفر انفرادی هم اعتماد به نفس می خواهد و هم ممکن است خسته کننده باشد.

اگر در این مورد که کدام نوع سفر درست است مطمئن نیستید؛ بهتر است که برای اولین بار با دوستانتان و یا تور به سفر پیاده بروید.

بسیاری از تورهای محلی وجود دارد که نیاز مردم در این باره را تامین می کنند، مثلا برای اولین بار می توان با تور به کوهپیمایی چند روزه رفت تا تجربه به دست آورید.سعی کنید کارهای داوطلبانه هم انجام دهید.

این نوع سفر خطر ریسک بالایی دارید که باید از آن مطلع باشید. با خانواده و دوستان از طریق تلفن های هوشمند که دارای قابلیت بالایی هستند در ارتباط باشید و یا هر هفته در زمان مشخصی برای خانواده ایمیل بفرستید.

این کار باعث می شود نگرانی آنها تا حد زیادی کاهش یابد.

مترجم: سحر مردانه

منبع:

www.kooleposhty.com

www.essentialtravel.co.uk

چگونه می توان پیاده به مسافرت رفت؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *