گردشگری ایران

تورهای نوروزی کیش با آژانس گردشگری هم کوچ

تورهای نوروزی کیش هم کوچ ؛ بهترین مقصد گردشگری خانواده ها

جنوب ایران دارای پتانسیل گردشگری و تفریحی بسیاری است که بسیاری از گردشگران، این خطه از کشورمان را مقصد گردشگری خود قرار می دهند.

کیش یکی از سرسبزترین جزایر خلیج فارس که در دو دهه اخیر بیش از دو هزار هکتار از زمین های جزیره جنگل کاری شده است.

بیشتر جاهای دیدنی جزیره کیش شگفت انگیز است که طبیعت درطی سالهای طولانی آن را بوجود آورده و با دست بشر تغییراتی در آن ایجاد شده ‌است. 

 این جزیره آنقدر به لحاظ گردشگری گسترده است که قادر نخواهید بود جاذبه های دیدنی کیش را از دست بدهید.

از جاهای گردشگری کیش سواحل ماسه‌ای، اسکله تفریحی، جاده کرانه، پیست دوچرخه سواری، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره،کشتی یونانی، روستای باغو، ورزش های دریایی کیش، درخت لور، گذر هنرمندان، نخلستان باغ بهشت، پارک دلفین، بوستان آهوان، پایاب کیش، مجموعه آوای خلیج فارس، مجموعه آکواریوم، آب انبار مجموعه ورزشی المپیک با انواع زمین های ورزشی فوتبال، تنیس، استخر، والیبال، بسکتبال، شطرنج، اسکواش، بیلیارد، بولینگ مریم و دهها مکان دیدنی دیگر می توان یاد کرد.

تور کیش نوروز یکی از شلوغ ترین ایام برای رزرو تور کیش است زیرا در این ایام همه چیز مثل تعطیلات مدارس، آب و هوای خوش بهاری، پارک های آبی، اقامت در هتل های لوکس و … برای یک سفر رویایی و فراموش نشدنی فراهم شده است.

اگر این سفر را به عنوان یک سفر خانوادگی انتخاب کرده‌اید فراموش نکنید که فرزندانتان را به پارک دلفین ببرید و لذت تماشای این حیوان دلنشین را به آنها هدیه کنید، در پارک دلفین می‌توانید به تماشای رقص دلفین‌ها بنشینید و یا نزدیکشان بروید و به همراه فرزندتان و مربی‌ های مخصوص حسابی با آنها بازی کنید.

 

 

پارک دلفین های کیش است با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد. این مجموعه بزرگ تفریحی توریستی که یکی از پرطرفدار ترین مکان های دیدنی کیش است دارای پارک دلفین ها،باغ پرندگان، سفره خانه سنتی و سالن آمفی تئاتر است که باغ پرندگان این مجموعه دارای گونه های بسیار مختلفی از پرندگان نادر می باشد. این پارک اولین و تنهاترین پارک دلفیناریوم در ایران است.

حتما می‌دانید که کیش به غیر از تفریحاتش با هتلهای پرامکانات و زیبایش بسیار مشهور است.

می‌ توانید از راهنمایی کارشناس‌ های هم کوچ استفاده کنید و بهترین هتل‌ های ۵ ستاره‌ی تور کیش را انتخاب کنید و حسابی خوش بگذرانید. در ادامه از هتل های 5 ستاره کیش برای شما توضیحاتی ارائه می کنیم:

یکی از شناخته‌ شده‌ ترین آنها که ممکن است در فصل‌های پرطرفدار کیش ظرفیتش تکمیل شده باشد مارینا کیش است، هتل ماریناپارک یک هتل 5 ستاره لوکس و خیره‌ کننده است.

جدا از ساختمان و اتاق‌ های زیبا، این هتل یکی از بزرگ‌ترین فضای سبزهای کیش را دارد. برای همین جدا از اقامت، قدم زدن در محوطه هتل مارینا نیز لذت‌ بخش خواهد بود.

 

 

هتل بزرگ داریوش کیش یکی از مهم‌ ترین و زیباترین مراکز اقامتی کیش به شمار می‌آید که در معماریش تاریخ کهن ایران زمین را به رخ جهانیان می‌ کشد.

این هتل مجلل و با شکوه با نمادهای سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی در 3 طبقه و 186 اتاق برای کسانی که در جستجوی محیطی آرام، زیبا و با کیفیت برای تفریح و استراحت هستند گزینه مناسبی است تا چند روزی را بدون دغدغه در این هتل سپری کنند و سفر دلنشین و خوشایندی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

 

 

هتل میراژ کیش با 8 طبقه، یک هتل 5 ستاره‌ ی واقعا دیدنی است که تماشای منظره‌ ی خلیج فارس از تراس اتاق‌ های این هتل هرگز از یادتان نخواهد رفت.

اگر دنبال دلیل دیگری برای رزرو هتل میراژ می‌گردید، باید به شما در مورد غذاهای رستوران هتل میراژ بگویم، که با پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، اصلاً نمی‌ گذارد شما گرسنه از رستوران بیرون بروید.
از آنجایی که این هتل بسیار نوساز است و همین امسال افتتاح‌شده، خودتان می‌توانید حدس بزنید، مجموعه استخر، سونا و جکوزی آن چه کیفیتی خواهد داشت.

آرامش استراحت در سونا یا لم دادن در جکوزی هتل میراژ را فراموش نخواهید کرد. راستی ساحل و تفریحات آبی هم بسیار به شما نزدیک هستند.

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس کیش با موقعیت عالی که در جزیره دارد، بسیار نزدیک به مراکز خرید و نقاط تفریحی کیش است. فقط کافیست این هتل را برای اقامت در کیش رزرو کنید تا سفر رویایی شما با استقبال فرودگاهی کارکنان هتل آغاز شود.

 

 

در رزرواسیون هم‌کوچ می‌توانید ضمن بررسی امکانات و خدمات، رزرو اینترنتی هتل های 5 ستاره میراژ، پارامیس، مارینا پارک و داریوش را انجام دهید.

همچنین، برای سفر نوروزی به کیش با کمی صبر و حوصله می‌ توانید با مناسب‌ ترین قیمت بلیط چارتر پرواز کاسپین را برای این مسیر خریداری کنید. خرید بلیط چارتر فقط و فقط از طریق آژانس‌ ها امکان‌ پذیر است.

خدمات تور کیش نوروز 98 شامل : اقامت در هتل به همراه صبحانه، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و استقبال است.

در پایان اکیدا توصیه می‌کنیم هر وقت قصد رزرو هتل داشتید، حتما از مشاوره کارشناسان آژانس هم کوچ استفاده کنید تا سفری خاطره انگیز در نوروز98 را ثبت نمایید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *