گردشگری ایران

عباسی که میلیاردر شد!!

عباسی که میلیاردر شد

عباس

چند سال پیش در یک شب بارانی دو گردشگر آلمانی سوار بر موتور به دنبال یک مکان امن بودند که شب را به صبح برسانند به خانه ی عباس یک روستایی بود پناه بردند.

عباس 1

عباس از مهمانان خود با یک چای آتشی و غذای محلی پذیرایی کرد سادگی پذیرایی خانواده عباس نظر دو گردگشر آلمانی را به خود جلب کرد.سه ماه بعد هفت نفر آلمانی که به پیشنهاد دوستانشان به خانه عباس رفتند و از او خواستند که از همان چای آتشی که از دوستانشان پذیرایی کرده است از آنها نیز پذیرایی کند و فردای آن روز عباس راهنمای آنها می شود و مناطق روستای خود را به آنها نشان می دهد.

عباس 578

موقع برگشت این هفت نفر 200 هزار تومان به عباس هدیه می دهند در آن زمان برای یه کارگر ساده 200 هزار تومان مبلغ بسیار زیادی بود و او را به این فکر انداخت که از این طریق کسب درآمد کند بنابراین شروع به کار کرد و او در حال حاضر به عنوان کارآفرین برتر صنعت گردشگری شناخته شده و توانسته 126 لوح سپاس دریافت کند و در آمداش از روزی 3 هزار تومان به 6 میلیون تومان برسد او به 28 کشور دنیا سفر کرده و خانه 80 متری او به 120 هزار متر رسیده است.

 

عباس 2

عباس دارای دو دختر به نامهای زهرا و نیلوفر می باشد و این دو دختر او به عنوان کوچکترین راهنمایان ایرانی معرفی شده اند و مستندی با موضوع رونق گردشگری در روستای بزم بوانات از شبکه های تلویزیونی آلمان ،روسیه،تایلند و شبکه های 2 و 4 ایران پخش شده است.

عباس 45

 

به گفته عباس گردشگری صنعتی درآمدزاست.و در موفقعیتش هیچ سازمانی و مرکزی دخالت نداشته است.

برزگر از گردشگران خارجی در روستا با محصولات کشاورزی خود پذیرایی می کندخانواده واهالی در امر کشاورزی موفق هستند همه اهالی منطقه بوانات و روستای بزم از دهکده گردشگری عباس کسب درآمد دارند. روستای بزم در 17 کیلومتری شهر بوانات به سمت استان یزد و کرمان آخرین نقطه استان فارس است.

دیدگاه‌ها

7 پاسخ به “عباسی که میلیاردر شد!!”

    1. مرضیه فلاح زاده نیم‌رخ
      مرضیه فلاح زاده

      با سلام
      برا خود ما هم وقتی این داستان و شنیدیم جالب بود
      موفق باشید

  1. حمید نیم‌رخ
    حمید

    ارزوی توفیق برای شما

    1. زهرا مرادی نیم‌رخ
      زهرا مرادی

      باسلام.بسیار سپاسگزارم از حضور گرم شما…
      ممنونم از لطف شما…
      موفق باشید…

  2. محمد علوی نیم‌رخ
    محمد علوی

    باسلام خدمت شما بزرگواران عزیز وگرامی،محمدم37 ساله از زنجان،من عاشق بافت وطبیعت روستایی خودمان هستم وخیلی دوست دارم تو زمینه ی بوم گردی سنتی روستایی فعالیت داشتهد باشم وجذب گردشگر بکنم تو روستای پدری خودم،البته روستای کوهستانی گلجه سفلی حدود35 کیلومتر با استان زنجان فاصله داره نمیدونم چطوری و از کجاشروع بکنم که بتوانم در آینده نیز به عنوان روستای گردشگری معروف بشود روستامون،مثلا یکی بشم مثل عباس اقای برزگر، البته به فکر خرید زمین یا خانه روستایی هستم به نظر شما کدومش بهتره که بخرم؟منتظر راهنمایی شما عزیزان گرامی هستم یا حق محمد علوی ساکن استان زنجان

    1. زهرا مرادی (مدیر سایت) نیم‌رخ
      زهرا مرادی (مدیر سایت)

      باسلام و عرض ادب…
      بسیار سپاسگزارم از حضور گرم شما…
      از آشنایی با شما خرسندم…
      ممنونم از حسن توجه شما به ما و سایت ما…
      بسیار عالی است که همچین فکر پویایی دارید و همچنین به روستای خود تعلق خاطر دارید…
      والا به صورت تخصصی در این امر مهارتی فعلا به شخصه ندارم که راهنمایی درست و اصولی خدمتتون بگم…
      بد نیست این مقالات را در خصوص بوم گردی نگاه بیندازید یا با نویسندگان آن ها که شماره تماس یا ایمیل آن ها هم در مقالاتشان درج شده است تماس حاصل بفرمایید:
      مقالات بوم گردی 1
      مقالات بوم گردی 2

      موفق و سلامت باشید…

  3. محمد علوی نیم‌رخ
    محمد علوی

    ممنون وسپاسگذارم از بابت راهنمایی تون،موفق باشید،یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *