گردشگری ایران

مراقبت از خود در سفرهای زمستانی

Winter woman looking up happy and smiling

 

چشم های پف کرده، پوست خشک، مو های چین دار اصلا جالب به نظر نمی رسد.ما دوست داریم شما همواره در سفر زیبا باشید بخصوص بعد از رسیدن به مقصد و بی خوابی در هواپیما با چشم های قرمز.

در این مقاله ترفندهایی برای حفظ زیبایی را مطرح می کنیم.

1.کرم ضد آفتاب با SPF30

همیشه باید از ضد آفتابی استفاده کنید که دارای قدرت کافی باشد تا در طول روز از پوست شما محافظت کند و رطوبت آن را تامین کند.همیشه باید دقت داشته باشید که ضد آفتاب تنها برای فصل تابستان؛کوهنوردی و یا کنار ساحل نیست بلکه در زمستان نیز پوست شما به آن نیاز دارد.

2.استفاده از شامپو

به خوبی می دانید که امروزه دنیای مد توسط برندهای بسیاری احاطه شده است و هر کسی تبلیغ محصولی را می کند که از آن استفاده می کند و راضی هم هست. شما شامپوی خود را باید با توجه به نوع پوست سر خود انتخاب کنید.در میان تمامی این محصولات سعی کنید از آنهایی استفاده کنید که دارای ترکیبات گیاهی هستند و شادابی موهای شما را حفظ می کنند.

3.کرم های بازسازی کننده ی چربی پوست

امروزه روغن های بسیاری پا به صحنه ی زیبایی گذاشته اند و ما صرف نظر از کاربرد آنها ؛تنها به علائم تجاری آنها توجه داریم.در این مورد نیز سعی کنید ازروغن هایی استفاده کنید که از عصاره ی مواد گیاهی درست شده باشند و در برابر سرما لطافت پوست شما را حفظ کنند.

4.ماسک برای صورت

استفاده از ماسک های طبیعی همیشه توصیه می شود.در بازار نیز محصولاتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.این ماسک ویژگی آبرسانی دارند و برای پوست که در زمستان خشک و سخت می شود بسیار مفید است.همچنین بعد از شستن می توانید شادابی و شفاف شدن پوست را ببینید.

5.کرم غذای پوست

استفاده از کرم از پوسته پوسته شدن ؛پوست در سرمای زمستان جلوگیری می کند.از کرم تنها برای دست و صورت استفاده نکنید؛بلکه قسمت هایی مانند آرنج؛زانو و پاها را نیز فراموش نکنید.در مسافرت پوست خود را فراموش نکنید.

6.دستمال مرطوب پاک کننده آرایش
مطمئنا این مسئله را می د انید که روغن نارگیل بهترین ماده برای زیبایی پوست است.از روغن نارگیل برای سوختگی؛ماسک مو؛پاک کننده آرایش و…استفاده می کنند.در بسیاری از محصولات نیز از عصاره ی آن استفاده می شود.اگر دستمال مرطوب پاک کننده آرایش در اختیار ندارید می توانید از این ماده ی طبیعی استفاده کنید.
مترجم : سحر مردانه
منبع:
www.kooleposhty.com
www.jetsetter.com

مراقبت از خود در سفرهای زمستانی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *