گردشگری ایران

چگونه با دوقلوها به سفر هوایی برویم؟

پرواز با دوقلوها کار ساده ای نیست پس در این مقاله به بررسی مواردی می پردازیم تا راحت تر بتوانید آنرا مدیریت کنید.

چگونه با دوقلوها به سفر هوایی برویم؟

قوانین و محدودیت ها را بدانید
قبل از خرید بلیط در مورد تمامی شرکت ها و سیاست های آنها در پرواز با کودکان به طور کامل تحقیق کنید.باید بدانید که کدام یک خدمات بهتری را برای پدر و مادران همراه با کودکشان ارائه می دهند.این برای شما که همراه نوزادان دوقلوی خود هستید باید بسیار قابل توجه باشد.
در برابر قوانین انعطاف پذیر باشید
بهتر است که زمانی که در آسمان در پرواز هستید ؛خیلی به کودکان سخت نگیرید و محدودیت هایی که در خانه اجرا می کنید ؛دیگر در هواپیما اعمال نکنید.همین که در پرواز با کودکان آرامش داشته باشید ؛انگار در خانه هستید.
زمان پرواز را عاقلانه انتخاب کنید
پروازها در ابتدای روز معمولا با احتمال کمتری برای تاخیر روبرو هستند.اما حاضر شدن برای پرواز اول صبح کار هرکسی نیست اما پرواز بدون تاخیر ارزشمند است.اگر دوقلوها در صندلی های مخصوص خود در حال چرت زدن هستند آنها را در حال آماده باش برای خوابیدن در هواپیما نگه دارید.
چگونه با دوقلوها به سفر هوایی برویم؟ 1
نشستن کودکان
در برخی از خطوط هوایی نیاز به گرفتن صندلی جدا برای کودکان زیر 2 سال نیست.می توانید آن را در طول پرواز در بغل خود بگرید .این در حالتی خوب است که ساعت پرواز کم و کودک یکی باشد.اما زمانی که دوقلو باشند و یکی بغل مادر و دیگری بغل پدر ؛مطمئنا کار دشوار تر می شود.پس در این مورد فکر کنید و درست تصمیم بگیرید.
وقت اضافه
همیشه به این مساله که وجود دوقلوها و رسیدگی به آنها در هرکاری زمان بیشتری می خواهد.خود پرواز به اندازه ی کافی استرس زا هست.پس با برنامه ریزی زمان دقیق و یا حتی کمی اضافی استرس های ناشی از رسیدگی به کودکان را کاهش دهید.
آوردن لباس اضافی
همراه داشتن لباس اضافی در پرواز امری ضروری است.همیشه چنیدین پوشک ،لباس و دستمال برای کودکان همراه داشته باشید.
کمک بگیرید
پرواز انفرادی با دوقلوها می تواند امکان پذیر باشد اما باید بدانید که بسیار سخت است.در برخی از پرواز ها خدماتی مانند پرستار به شما ارائه می شود.می توانید با پرداخت کمی هزینه ی بیشتر از آن بهره مند شوید.
چگونه با دوقلوها به سفر هوایی برویم؟ 2
مترجم: سحر مردانه
منبع:
www.kooleposhty.com
www.parents.com

چگونه با دوقلوها به سفر هوایی برویم؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *