تالیف و ترجمه: مصطفی محمودی
ناشر: مهکامه
۲۴۰ صفحه – وزیری (شومیز)
چاپ: ۱ – ۵۰۰ نسخه
ISBN: 978-600-8731-92-4
تاریخ نشر: ۹۸/۱۱/۰۷
كد دیویی: ۶۴۷.۹۴۰۶۸
زبان كتاب: فارسی
محل نشر: تهران – تهران
مدیریت مناسب فعالیت های انسانی می تواند کسب و کارهای انسان محور از جمله هتل ها را به بنگاه های سود ده و اقتصادی تبدیل کند. مدیران هتل ها برای جلب رضایت مهمانان و خدمات رسانی مناسب به آنان، باید نیازهای مشتریان را با کمک مدیران و کارکنان بخش های گوناگون به بهترین شکل مرتفع سازند. بنابراین برای ارائه ارزش متمایز تمام بخش های پازل هتل یعنی مدیران، کارمندان و مهمانان باید بدرستی در کنار یکدیگر سازگار گردند.
سرفصل های کتاب عبارتند از:
فصل 1: سازماندهی هتل
فصل 2: مدیرعامل هتل
فصل 3: فرانت آفیس
فصل 4: بخش های عملیاتی هتل
فصل 5: بخش غذا و نوشیدنی
فصل 6: بخش بازاریابی هتل
فصل 7: مدیریت منابع انسانی در هتل
فصل 8: سایر موضوعات کسب و کار هتلداری
منبع: www.mahkameh.com و www.ketab.ir
دیدگاهتان را بنویسید