بدیهی است در صورت بخش بندی امکان شناسایی بازارها و پاسحگویی به خواسته های هر یک از آنها با توجه به محصولات مورد عرضه به گردشگری از یکسو و همچنین پاسخگویی بازارهای ذیرب به آمیخته های بازاریابی سازمان در زمان استفاده ازم منابع اطلاعاتی موجود از سوی دیگر امکان پذیر می گردد .امید است کتاب حاضر که برای اولین با ر در کشور به رشته تحریر در آمده است در برگیرنده چهار فصل می باشد بتواند ضمن هدفمندتر نمودن سازمان ها در انجام فعالیت های بازاریابی و اتخاذ استراتژیهای مناسب بر مبنای بازارهای مورد نظر خود موجب دریافت پاسخ های رفتاری مطلوبتر از گردشگران و کسب پاسخ های عملکردی مورد نظر سازمان و نهایتا ارتقا گردشگری در کشور عزیزمان ایران گردد.
وزن | 320 g |
---|---|
مترجم | دکتر ابوالفضل تاج زاده – وحید مرزی – مژده دلفان آذری |
ناشر | مهکامه |
چاپ | 1393 |
دوره چاپ | اول |
اندازه کتاب | وزیری |
نوع کاغذ | معمولی |
تعداد صفحات | 196 |
شابک | 9789642827763 |
قیمت پشت جلد | 9500 تومان |
دیدگاهتان را بنویسید