بخش بندی بازار گردشگری

 

 

 

بدیهی است در صورت بخش بندی امکان شناسایی بازارها و پاسحگویی به خواسته های هر یک از آنها با توجه به محصولات مورد عرضه به گردشگری از یکسو و همچنین پاسخگویی بازارهای ذیرب به آمیخته های بازاریابی سازمان در زمان استفاده ازم منابع اطلاعاتی موجود از سوی دیگر امکان پذیر می گردد .امید است کتاب حاضر که برای اولین با ر در کشور به رشته تحریر در آمده است در برگیرنده چهار فصل می باشد بتواند ضمن هدفمندتر نمودن سازمان ها در انجام فعالیت های بازاریابی و اتخاذ استراتژیهای مناسب بر مبنای بازارهای مورد نظر خود موجب دریافت پاسخ های رفتاری مطلوبتر از گردشگران و کسب پاسخ های عملکردی مورد نظر سازمان و نهایتا ارتقا گردشگری در کشور عزیزمان ایران گردد.

وزن 320 g
مترجم دکتر ابوالفضل تاج زاده – وحید مرزی – مژده دلفان آذری
ناشر مهکامه
چاپ 1393
دوره چاپ اول
اندازه کتاب وزیری
نوع کاغذ معمولی
تعداد صفحات 196
شابک 9789642827763
قیمت پشت جلد 9500 تومان

By زهرا مرادی (مدیر سایت)

من یک آدم کاملا عادی و معمولی هستم که عشق به کشورم ایران و گردشگری آن دارم که این عشق باعث شد این سایت را در سال ۱۳۹۲ با دوست عزیزم و یک تن از عزیزانم (حامی همیشگی این سایت) ، راه اندازی کنم.این سایت به هیچ نهاد دولتی، سازمان و یا شرکت خصوصی وابسته نیست و کاملا شخصی و خودجوش می باشد و هیچ پشتوانه ی مالی پشت این سایت وجود ندارد و تا الان با هزاران بالا و پایین های اقتصادی، این سایت را سرپا نگه داشتم و آن هم فقط به خاطر تعلق خاطر من به این سایت (مانند فرزندی برای من) و مهمتر از همه خدمت و آگاهی رسانی در زمینه گردشگری به مردم عزیز ایران می باشد. نمی دانم تا چه حد رضایت بازدیدکنندگان عزیز را فراهم کنم ولی تا آنجایی که در توانم باشد، به این کار ادامه خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *