معرفی کتاب (برند در بازاریابی گردشگری)

معرفی کتاب (برند در بازاریابی گردشگری)

برند در بازاریابی گردشگری

 

 

 

 

 

 ازآنجا که در گردشگری جاذبه ها هویت مکانی زمانی دارند و کلیه برنامه های این فعالیت اعم از میهمان و میزبان در راستای شناسایی جاذبه هاصورت می گیرد لذا انتخاب و آفرینش جاذبه های محیطی اغم از بیعی یا انسانی به لحاظ اهمیت در اولویت های تبلیغاتی قرار می گیرد و نو آوری ها در این زمینه از ارزش های فوق العاده ای برخوردار است . بنابراین برند سازی در الاع رسانی و ارتباطات بر حسب موقعیت های مکانی وجوامع و کشورهای مختلف دارای بار ارزشی است …

وزن ۲۳۰ g
نویسنده وینتر کارولین
مترجم محمود رحمانی – تهمینه دانیالی
ناشر مهکامه
چاپ ۱۳۹۲
دوره چاپ اول
اندازه کتاب وزیری
نوع کاغذ معمولی
تعداد صفحات ۱۲۸
شابک ۹۷۸۹۶۴۲۸۲۷۸۳۱
قیمت پشت جلد ۶۰۰۰تومان

نظرات ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *