ازآنجا که در گردشگری جاذبه ها هویت مکانی زمانی دارند و کلیه برنامه های این فعالیت اعم از میهمان و میزبان در راستای شناسایی جاذبه هاصورت می گیرد لذا انتخاب و آفرینش جاذبه های محیطی اغم از بیعی یا انسانی به لحاظ اهمیت در اولویت های تبلیغاتی قرار می گیرد و نو آوری ها در این زمینه از ارزش های فوق العاده ای برخوردار است . بنابراین برند سازی در الاع رسانی و ارتباطات بر حسب موقعیت های مکانی وجوامع و کشورهای مختلف دارای بار ارزشی است …
وزن | 230 g |
---|---|
نویسنده | وینتر کارولین |
مترجم | محمود رحمانی – تهمینه دانیالی |
ناشر | مهکامه |
چاپ | 1392 |
دوره چاپ | اول |
اندازه کتاب | وزیری |
نوع کاغذ | معمولی |
تعداد صفحات | 128 |
شابک | 9789642827831 |
قیمت پشت جلد | 6000تومان |
دیدگاهتان را بنویسید