گردشگری ایران

معرفی کتاب (برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری)

برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری

 

برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری

کتاب فوق به بررسی تکنیک های برندسازی، ارزش گذاری برند، مدیریت استراتژیک برند، خلق و جایگاه یابی برند و تاثیر تبلیغات و طراحی داخلی و خارجی شعب بر فرایند تقویت برند در سازمانهای خدمات مالی به ویژه مراکز خرید و مقاصد گردشگری پرداخته است.

تاریخ انتشار: 1393

نویسنده: امير اخلاصي
  
انتشارات:علمي

دغدغه پروژه های گردشگری در حال اجرا و نیاز به رویکرد علمی و پژوهشی در کشور لزوم مطرح شدن مباحث اصولی در این موضوع را آشکار می کند . کتاب برندسازی برای مکان، مراکز خرید و مقاصد گردشگری از مجموعه کتابهای برند سازی است که توسط دکتر امیر اخلاصی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تالیف و منتشر شده است.

کتاب فوق به بررسی تکنیک های برندسازی، ارزش گذاری برند، مدیریت استراتژیک برند، خلق و جایگاه یابی برند و تاثیر تبلیغات و طراحی داخلی و خارجی شعب بر فرایند تقویت برند در سازمانهای خدمات مالی به ویژه مراکز خرید و مقاصد گردشگری در 252 صفحه پرداخته است.

بحث برند اين روزها در محافل مختلفي مطرح است. اما آيا همگي ما تعريف يكسان و درستي از اين مفهوم داريم؟ نظر به اهميتي كه اين بحث در هويت سازي شركت ها در بازار ايفا مي كند بر آن شديم تا با تعاريف عمومي و كلي اين مفهوم كليدي در علم بازاريابي آشنايي بيشتري پيدا كنيم.

به طور کلی هر مفهومی ‌برای تبیین نیاز به تعریف دارد. بسیاری از مفاهیم در نزد متخصصان گوناگون تعابیر متفاوتی دارد. از آنجا که هر کدام از محققین با توجه به چارچوب ذهنی خود به مفهوم مورد نظر می‌نگرند، تعدد تعاریف و تعابیر امری طبیعی و غیر قابل اجتناب می‌باشد. برند نیز از جمله مفاهیمی‌ است که تعابیر مختلفی از آن وجود دارد.

منبع: www.istta.ir

معرفی کتاب (برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری)

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *