گردشگری ایران

هتل توچال تهران

توچال2

پیست اسکی توچال نزدیکترین مرکز اسکی به تهران و دارنده مرتفع ترین تلسکی ها با چشم اندازهای طبیعی کم نظیر است .به واسطه همین ویژگی ها بود که ایده ساخت و افتتاح هتل عملی گردید تا با ارائه بهترین خدمات پذیرای علاقه مندان به طبیعت و ورزش مفرح اسکی از داخل و خارج کشور باشد.در طی مسیر رسیدن به هتل توچال ، مناظر بی نظیر و سبز ارتفاعات البرز در فصل تابستان و نیز منظره چشمگیر قلل پوشیده از برف در زمستان ، نظر هر بیننده ای را جلب می کند.

توچال1

 

هتل توچال در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا و مشرف به منطقه‌ای به نام چمن مخمل قرار دارد که از اوایل سال ۱۳۵۶، به صورت ساختمانی دو طبقه و نیمه کاره رها شده بود. در اواسط سال ۱۳۸۰، بازسازی‌ و در تاریخ ۸۰/۱۲/۱۶ افتتاح شد و اینک برای اقامت در هتل باید به ایستگاه هفتم تله‌کابین توچال رفت‌. هتل به سبک جدید ساخته شده است و زیر بنایی به مساحت ۲۴۳۰ مترمربع و ۳۰ اتاق دارد. هتل توچال از موقعیت خاص منطقة توچال و مناظر چشم‌نواز آن بهره‌مند است‌. این منطقه از نظر جغرافیایی، حدود هشت ماه از سال، پوشیده از برف و برای اسکی مناسب است‌.

4

هتل توچال دارای 27اتاق است که جزییات آنها به این شرح می باشد :
4 اتاق تک نفره – 12 اتاق دو نفره ( 2 تخته ) – 8 اتاق تویین ( با تخت دو نفره ) که در طبقات اول و دوم واقع شده اند.
علاوه بر اینها ، چهار سوئیت معمولی و دو سوئیت vipرو به پیست ودو سوئیت vip رو به کوهستان در طبقه دوم تعبیه شده اند.
تمامی اتاقها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، اثاثیه ومبلمان و دسترسی به برنامه های تلویزیونی بین المللی از دریافت کننده ماهواره ای می باشند.
تمامی این امکانات و خدمات اقامت در این هتل را تبدیل به خاطره ای شگفت انگیز ، به یادماندنی و لذتبخش می کند.

1

2

3

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

آدرس:تهران-انتهای خیابان ولنجک-ایستگاه هفتم تله کابین

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *