گردشگری ایران

هتل سنتی مظفر یزد

هتل سنتی مظفر یزد

 

 

آدرس : استان یزد ، شهر یزد ، خیابان مطهری ، کوچه شهید بکاحی ، جنب مخابرات ، هتل سنتی مظفر یزد ، هتل سنتی مظفر.

امكانات : یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، حمل و نقل ، لابی ، كافی شاپ و…

تسهیلات ویژه: 17 باب اتاق همراه با وان ، جكوزي و يك اتاق دوبلكس به همراه روم سرويس همه ي اتاقها سيستم سرمايش و گرمايش گودمن و تهويه مطبوع لابي با فضايي زيبا به همراه كافي نت فكس ، كامپيوتر و اينترنت wireless محوطه بازي كودكان ترانسفر فرودگاه و گشت هاي توريست داخل و خارج از شهر بر اساس در خواست مهمان محوطه اي با فضاي زيبا و پاركينگ اختصاصي تاكسي سرويس تريا با انواع نوشيدنيهاي سرد و گرم پزشك online لاندري و ….. محوطه بازی کودکان پزشک online ترانسفرفرودگاه و گشت های توريست داخل و خارج شهر کتابخانه مجزا برای هر اتاق ترانسفر فرودگاه و گشت های توریست داخل و خارج از شهر بر اساس در خواست مهمان محوطه ای با فضای زیبا و پارکینگ اختصاصی تاکسی سرویس تریا با انواع نوشیدنیهای سرد و گرم پزشک online لاندری و …..

توضیحات: چنانکه مهمانان برای نمایشگاه نیاز به ترانسفر داشته باشند هتل خدمات ویژه ای ارائه خوئاهد داد . صبحانه از ساعت 7 الی 9 بر حسب درخواست مشتری در رستوران سنتی مظفر و یا در اتاق صرف خواهد شد.

دلایل انتخاب:احتراما هتل سنتی مظفر سه ستاره تاپ در نظر دارد با فضایی جذاب و واقع شده در مرکز شهر یزد با امکانات مختلف رفاهی و خدماتی از قبیل رستوران ، امکان طبخ غذاهای سنتی ، کافی شاپ و کادری مجرب پذیرای مهمانهای محترمتان می باشد .

هتل سنتی مظفر یزد1

 

 

هتل سنتی مظفر یزد2

 

 

هتل سنتی مظفر یزد3

 

 

هتل سنتی مظفر یزد4

 

 

هتل سنتی مظفر یزد5

 

هتل سنتی مظفر یزد6


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *