گردشگری ایران

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل مریم کیش977

هتل مریم کیش، قبلا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش بود که با پیوستن به گروه هتل های سورینت، به هتل سورینت کیش یا هتل سورینت مریم تغییر نام داده است. در حال حاضر این هتل بازسازی شده و بعنوان هتل 5 ستاره سورینت کیش، آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل مریم کیش97

این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در 4 طبقه طراحی و اجرا گردیده است. نزدیکی به بازارها یکی از ویژگی های هتل سورينت کيش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده است و با فاصله کم تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپرمارکت و … مکانی مناسب برای اقامت در جزیره زیبای کیش است.

هتل مریم کیشخ

هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS بهره می برد، یه این صورت که کلیه وسایل الکترونیکی اتاق ها و سوئیت ها مانند سیستم روشنایی، تهویه، سیستم های صوتی و تصویری و … با ورود مسافر بطور خودکار فعال می شوند. همچنین اتاق های این هتل خدمات ویژه ای را برای معلولین و افراد سالمند دارند.

هتل مریم کیش99

34 اتاق این هتل رو به طلوع خورشید می باشد که نمای زیبای آنرا به میهمانان هدیه می کند. همچنین در طبقات بالاتر، نمای دریا هم قابل مشاهده است.

هتل مریم کیش 8

خدمات رایگان هتل شامل نوشیدنی خیرمقدم (Welcome Drink) ، ترانسفر فرودگاهی در هنگام ورود به هتل و خروج از هتل (بدرقه)، اینترنت پر سرعت، مینی بار، سرویس قهوه و چای، سرویس میوه عصرانه می باشد. ترانسفر فرودگاهی برای سوئیت ها با لیموزین انجام می شود.

هتل مریم کیش9

لازم به ذکر است طرح ساخت هتل مریم 2 در 7 طبقه و همسان با نمای فعلی، از اوایل سال 92 آغاز شده است و پس از اتمام عملیات، بصورت یکپارچه با هتل فعلی آماده پذیرایی از مهمانان خواهد بود.

  هتل مریم کیش

هتل مریم کیش6

هتل مریم کیش1

منبع :بوکینگ


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *