گردشگری ایران

پیشنهادی برای سفر هوایی با کودک

پیشنهادی برای سفر هوایی با کودک

در این مطلب چند پیشنهاد برای سفر هوایی با کودک ، چگونه برای کودکمان بلیط رزرو و بسته بندی وسایل آنها برای شما نگاشته شده است.

رزرو پرواز شما

– زمان پرواز حامل های مختلف را مورد بررسی قرار دهید.ساعت پروازی را انتخاب کنید که شلوغ نباشد تا بیشتر بتوانید به کودک خود توجه کنبد.

– سعی کنید پرواز شب را رزرو کنید.چون شب زمان خواب کودک است و در پروازهای طولانی  شما کمتر اذیت خواهید شد.

– اگر در حال تصمیم گیری در مورد خریدن یا نخریدن بلیط برای نوزاد خود هستید، حتما قبل از خرید ازمسیولین بلیط در رابطه با نرخ بلیط کودک سوال کنید.

– برخی از شرکت های هواپیمایی برای نوزادان پول بلیط کامل را می گیرند. پس نرخ چند شرکت هواپیمایی را بررسی کنید.

– با آژانس مسافرتی خود یا هواپیمایی در رابطه با وعده های غذای کودک صحبت کرده و یکی از آنها را برای پرواز در نظر بگیرید.

– اگر با همسرتان مسافرت می کنید یا همسفری دارید،توجه داشته باشید که صندلی های کنار هم رزرو کنید تا اگر در سفر طولانی یکی خواب است،دیگری مراقب کودک باشد.

– قبل از سفر راجب کمک هایی که بعد از پیاده شدن از هواپیما به شما می شود مانند:چرخ دستی؛ صندلی چرخ دار؛ یا کمک های موتوری سوال فرمایید.

پیشنهادی برای سفر هوایی با کودک 1

بسته بندی برای سفرتان

– نگاهی به مقررات چمدان ها و بار در خطوط هوایی داشته باشید. زمانی که نوزاد همراه خود دارید، به تعداد و وزن چمدان هایتان توجه بیشتری داشته باشید.در اکثرخطوط هوایی به شما اجازه داده می شود که لوازم کودکتان را در پرواز همراه خود داشته باشید.

– در سفر با کودک از کوله پشتی یا کوله پشتی چرخ دار استفاده کنید،زیرا برای نگهداری از نوزادتان به دست هایتان احتیاج دارید.

– زمانی که با یک کودک سفر می کنید به این معنی است که به امکانات و منابع بیشتری در رابطه با کودکان در فرودگاه و هواپیما احتیاج خواهید داشت.پس قبل از سفر در این مورد اطمینان حاصل کنید.

مترجم : سحر مردانه

 

منبع:

www.kooleposhty.com

www.ricksteves.com

پیشنهادی برای سفر هوایی با کودک

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *