گردشگری ایران

گردشگری ایران در lonely Planet

lonely Planet(www.gardeshgariiran.ir)

در سال 1972 توني و مورن ويلر (Tony & Maureen Wheeler) بعد از سفري چند ماه از اروپا تا آسيا وقتي كه به كشورشان (استراليا) بازگشتند شروع كردند به نوشتن سفرنامه‌اي از نوع ديگر كه در همان هفته اول نشر 1500 نسخه از آن به فروش رفت. آنها در همان زمان شركت لونلي پلنت را تاسيس كردند كه در زمان حاضر بيش از 600 كارمند در سه كشور مختلف دنيا دارد و دهها كتاب، مجله، كتاب الكترونيكي و فراورده‌هاي مختلف فرهنگي مربوط به سفر براي سراسر دنيا توليد مي‌كنند.

موسسه معروف گردشگری استرالیایی لونلی پلانت(lonely Planet)یکی از مطرح ترین شرکتهای عرصه کتابهای مسافرتی که بیش از 650 عنوان کتاب را در مورد 118 کشورجهان منتشر کرده است.

این شرکت معتبر فعال که در زمینه معرفی سفرهای ارزان قیمت و شناساندن اقصی نقاط جهان در بین علاقه مندان به سفر بسیار معروف است، هرساله به انتشار لیستی از 10 کشور دنیا می پردازد که سفر به آنها به دلایل گوناگون، اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … می تواند جالب توجه باشد.

guide-lonely-planet-Iran(www.gardeshgariiran.ir)

كتاب راهنماي سفر به ايران  این موسسه گردشگری با بخش‌های متنوع برنامه‌ريزي براي سفر، بر روي جاده، شناخت ايران و راهنماي ضروري براي مخاطب و گردشگر خارجي نوشته شده است اما يك ايراني سفر دوست را هم جذب و جلب مي‌كند شكل و نحوه چينش اطلاعات چنان جذاب است كه خواننده گويي دارد يك سرزمين ناشناخته را كشف مي‌كند. اطلاعاتي كه در كتاب است هر 5 سال ويرايش و به روز مي‌شود و تلاش نويسندگان براي ارائه  تصويري حقيقي از كشور واقعا ستودني است. اطلاعات براي مصرف كننده با هر ميزان توانايي مالي تدوين شده است و سفر به عنوان يك كالاي لوكس و تجملي ديده نشده است. در اين محصول تاريخ و جغرافيا به ملاقات همديگر آمده اند هرجا نويسندگان لازم بوده، تاريخچه مختصري را آورده‌اند از داستان مصدق و كودتاي سياه تا ماجراي آوردن چاي توسط كاشف السلطنه.كتاب در قطع رقعي و با 375 صفحه با كيفيت عالي به چاپ رسيده است. انتشارات آمه نماينده رسمي اين انتشارات در ايران، كتاب را با تخفيف  عرضه مي‌كند.

در ضمن اگر به وب سايت شركت هم سري بزنيد لذتتان كامل مي‌شود: www.lonelyplanet.com 

lonely Planet


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *