تالیف و ترجمه: مصطفی محمودی

ناشر: مهکامه

۲۴۰ صفحه – وزیری (شومیز) 

چاپ: ۱ – ۵۰۰ نسخه

ISBN: 978-600-8731-92-4

تاریخ نشر: ۹۸/۱۱/۰۷   

كد دیویی: ۶۴۷.۹۴۰۶۸  

زبان كتاب: فارسی

محل نشر: تهران – تهران

معرفی مختصر کتاب:

مدیریت مناسب فعالیت های انسانی می تواند کسب و کارهای انسان محور از جمله هتل ها را به بنگاه های سود ده و اقتصادی تبدیل کند. مدیران هتل ها برای جلب رضایت مهمانان و خدمات رسانی مناسب به آنان، باید نیازهای مشتریان را با کمک مدیران و کارکنان بخش های گوناگون به بهترین شکل مرتفع سازند. بنابراین برای ارائه ارزش متمایز تمام بخش های پازل هتل یعنی مدیران، کارمندان و مهمانان باید بدرستی در کنار یکدیگر سازگار گردند.

سرفصل های کتاب عبارتند از:

فصل 1: سازماندهی هتل

فصل 2: مدیرعامل هتل

فصل 3: فرانت آفیس

فصل 4: بخش های عملیاتی هتل

فصل 5: بخش غذا و نوشیدنی

فصل 6: بخش بازاریابی هتل

فصل 7: مدیریت منابع انسانی در هتل

فصل 8: سایر موضوعات کسب و کار هتلداری

 

 

منبع:  www.mahkameh.com و www.ketab.ir

 

 

معرفی کتاب (آشنایی با مدیریت و عملیات بخش های گوناگون هتل)

By زهرا مرادی (مدیر سایت)

من یک آدم کاملا عادی و معمولی هستم که عشق به کشورم ایران و گردشگری آن دارم که این عشق باعث شد این سایت را در سال ۱۳۹۲ با دوست عزیزم و یک تن از عزیزانم (حامی همیشگی این سایت) ، راه اندازی کنم.این سایت به هیچ نهاد دولتی، سازمان و یا شرکت خصوصی وابسته نیست و کاملا شخصی و خودجوش می باشد و هیچ پشتوانه ی مالی پشت این سایت وجود ندارد و تا الان با هزاران بالا و پایین های اقتصادی، این سایت را سرپا نگه داشتم و آن هم فقط به خاطر تعلق خاطر من به این سایت (مانند فرزندی برای من) و مهمتر از همه خدمت و آگاهی رسانی در زمینه گردشگری به مردم عزیز ایران می باشد. نمی دانم تا چه حد رضایت بازدیدکنندگان عزیز را فراهم کنم ولی تا آنجایی که در توانم باشد، به این کار ادامه خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *