پدیدآوران:

نويسنده: لورا آرداسر

نويسنده: داگلاس ‌رابرت براون

مترجم: علی‌ اصغر رضایت

نشر: مهکامه

۲۲۴ صفحه – وزیری (شومیز) – چاپ ۱ – ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8731-26-9

تاریخ نشر: 13 بهمن 1397

كد دیویی: ۶۴۲.۶   

زبان كتاب: فارسی

محل نشر: تهران – تهران

 

معرفی مختصر کتاب:

این کتاب راهنمای نوینی جهت آموزش کارکنان غذا و نوشیدنی محسوب می شود. این راهنما، کلیه ی امور سرویس دهی اعم از موقعیت مدیر، میزبان، سرمیزبان و کمک میزبان را مورد پوشش قرار می دهد، عملکردهای مناسب در موقعیت های گوناگون را برای موسسات و شرکت های مختلف بیان می کند و انواع سرویس فرانسوی، آمریکایی، انگلیسی، روسی، خانوادگی و سرویس تشریفات را شرح می دهد. علاوه بر این تکنیک های پیشرفته ی سرو غذا مثل استیک، گوشت قطعه قطعه شده، ماهی و میوه را آموزش می دهد و به بهداشت و ایمنی غذا هم می پردازد.

سرفصل های کتاب عبارتند از:

فصل 1: کارکنان پذیرایی

فصل 2: انواع سرویس دهی و چیدمان میز

فصل 3: میزبانی

فصل 4: سرویس میز

فصل 5: طریقه ی سفارش گرفتن

فصل 6: حمل سینی

فصل 7: پیشنهادات و فروش های وسوسه انگیز

فصل 8: توجه به کودکان

فصل 9: وظایف جانبی میزبان

فصل 10: آگاهی از منو

فصل 11: سامانه سفارش الکترونیکی

فصل 12: انعام گرفتن

فصل 13: کمک میزبانی

فصل 14: بهداشت و ایمنی

فصل 15: فرم های محل کار

 

 

منبع: www.mahkameh.com و www.ketab.ir

 

معرفی کتاب (آموزش خدمات میزبانی)

By زهرا مرادی (مدیر سایت)

من یک آدم کاملا عادی و معمولی هستم که عشق به کشورم ایران و گردشگری آن دارم که این عشق باعث شد این سایت را در سال ۱۳۹۲ با دوست عزیزم و یک تن از عزیزانم (حامی همیشگی این سایت) ، راه اندازی کنم.این سایت به هیچ نهاد دولتی، سازمان و یا شرکت خصوصی وابسته نیست و کاملا شخصی و خودجوش می باشد و هیچ پشتوانه ی مالی پشت این سایت وجود ندارد و تا الان با هزاران بالا و پایین های اقتصادی، این سایت را سرپا نگه داشتم و آن هم فقط به خاطر تعلق خاطر من به این سایت (مانند فرزندی برای من) و مهمتر از همه خدمت و آگاهی رسانی در زمینه گردشگری به مردم عزیز ایران می باشد. نمی دانم تا چه حد رضایت بازدیدکنندگان عزیز را فراهم کنم ولی تا آنجایی که در توانم باشد، به این کار ادامه خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *