گردشگری ایران

معرفی کتاب(گردشگري بين المللي)

کتاب گردشگري بين المللي

 

كتاب “گردشگري بين المللي” از مجموعه “تجارت در هزاره سوم” توسط موسسه انتشارات اميركبير وابسته به سازمان تبليغات اسلامي منتشر شد.

مجموعه غني و 15 جلدي کتابهاي تجارت در هزاره سوم که با نگاه به تحولات آتي ايران و جهان ترجمه و تدوين شده سعي دارد تا با ارائه عناوين متعددي در زمينه هاي بازاريابي، مذاکرات تجاري، فروش، تجارت بين المللي، صادرات و گردشگري به حداکثر نيازهاي امروز و فرداي جامعه ما در نظام رو به گسترش مبادلات ملي و بين المللي با توجه به تکنولوژي هاي پيشرفته و روزآمد پاسخ دهد. گردشگري بين المللي ديدگاه جديدي است از دانش جهانگردي معاصر که توسط فرانسوا ولا و يونل بيچريل دوتن از صاحب نظران صنعت گردشگري طي تحقيقات انجام شده از اطلاعات موجود در آرشيو سازمان جهاني گردشگري گردآوري شده است.

در اين کتاب قانون عرضه و تقاضا همراه با تحليلي از بازاريابي، تاثيرهاي اجتماعي، فرهنگي و زيست محيطي، زمينه هاي توسعه و خط مشي گردشگري به زباني ساده بيان شده است.

به گزارش روابط عمومي چاپ پنجم اين اثر تاليف ” فرانسواولا و يونل بيچريل” و ترجمه ” محمد‌ابراهيم گوهريان-محمد‌مهدي كتابچي ” با جلد شوميز و قطع وزيري در 1000 نسخه و با قيمت 55.000 ريال توسط موسسه انتشارات اميركبير به چاپ رسيده است.

گردشگري بين المللي

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *